Комп'ютерна графіка є однією з інформаційних технологій яка зараз інтенсивно розвивається. Сфери її застосування надзвичайно широкі, що пов'язано з величезною роллю візуальної інформації у сприйнятті людиною зовнішнього світу та достатнім на сьогодні розвитком компютерної техніки.
Незважаючи на те, що існує безліч потужних програмних продуктів для роботи з графікою, для їх ефективного використання необхідне знання основ зорового сприйняття і принципів створення зображень, що і вивчається на цьому курсі.
Дисципліна «Компютерна графіка та мультимедійна продукція» спрямована на ознайомлення студентів з основами комп’ютерної графіки, оволодіння основними принципами та методами піксельної, векторної та фрактальної графіки, набуття навичок роботи з колірними моделями та алгоритмами комп’ютерної графіки, вивчення принципів та методів побудови візуальних сцен на моніторі комп’ютера, методів обробки візуальної та звукової інформації, ознайомлення з алгоритмами та методами побудови анімацій живих та неживих об’єктів, з методами проектування та керування мультимедійними проектами.
Загальний обсяг: 4 кредитів / 120 годин.
лекцій – 26 год., лабораторних – 34 год., консультації – 8 год., самостійна робота – 52 год.
Дана дисципліна спирається на отримані знання та навички при вивченні дисципліни «Організація та обробка електронної інформації».
Отримані знання та навички студенти можуть продемонструвати при здачі комплексного державного екзамену.
- Course creator: Богдан Петрович Антонюк