«Аналітична геометрія» належить до переліку обов’язкових компонент освітньо- професійної програми. Вона забезпечує професійний розвиток бакалавра та передбачає вивчення елементів векторної алгебри, теорії прямої на площині і в просторі, площини в просторі, кривих та поверхонь другого порядку. Усі ці питання тісно пов’язані між собою. Виклад аналітичної геометрії здійснюється на основі теорії векторної алгебри. У розділі „Елементи векторної алгебри в просторі” формуються поняття, які є базовими для вивчення наступних розділів. Застосовуючи координатний метод, досліджуються геометричні об’єкти засобами алгебри: переклад геометричних задач на мову алгебри і аналізу дозволяє шифрувати різні фігури, записуючи їх за допомогою чисел, надаючи їх розв’язкам тієї загальності, яка властива алгебраїчному методові. І, навпаки, задачі інших наук висвітлювати з геометричної точки зору, надаючи їм, властиву геометричним поняттям, наочність. У першому семестрі вивчається аналітична геометрія на площині: пряма на площині, канонічні рівняння ліній другого порядку та загальна теорія цих ліній; у другому семестрі – у просторі: пряма і площина та їх взаємне розміщення, поверхні обертання, циліндричні та конічні поверхні, канонічні рівняння поверхонь другого порядку та загальна теорія цих поверхонь. Аналітична геометрія є могутнім апаратом дослідження цілого ряду математичних та прикладних дисциплін.
Дисципліна «Дискретна математика» належить до переліку нормативних навчальних дисциплін, забезпечує професійний розвиток бакалавра та спрямована на вивчення об’єктів, що мають дискретний характер, без використання граничного переходу і неперервності, що притаманні класичній математиці; та на опанування сучасними методами дискретної математики для вирішення логіко-комбінаторних задач. У дискретній математиці вивчаються основи теорії множин та елементи математичної логіки, комбінаторика та теорія графів.
На заняттях розглядатимуться питання використання наукових фактів і методів дискретної математики у практиці навчання математики в закладах загальної середньої освіти.
- Course creator: Ольга Леонідівна Швай
Вивчення “Історії математики” в університеті має два взаємопов’язані аспекти – загальнонауковий і фаховий. Загальнонаукова мета вивчення курсу полягає в тому, щоб висвітлити історію формування, розвитку і трансформації математичної науки. Вивчення історії математики в рамках фахової підготовки має на меті дати майбутнім фахівцям історико-математичні знання, необхідні їм для правильного розв’язування методологічних і методичних питань, які виникають у процесі навчання математики.
- Course creator: Тетяна Володимирівна Волошина
- Course creator: Світлана Гембарська
- Course creator: Тетяна Володимирівна Волошина
- Course creator: Світлана Гембарська
- Course creator: Ольга Леонідівна Швай
Дисципліна «Математичний аналіз І» належить до переліку обов’язкових навчальних дисциплін, забезпечує професійний розвиток бакалавра та спрямована на формування в майбутнього фахівця основних понять, теоретичних положень і методів математичного аналізу та вміння застосувати їх до розв’язання прикладних задач.
У курсі “Математичний аналіз І” вивчаються такі розділи математичного аналізу: вступ до аналізу, диференціальне та інтегральне числення функцій однієї змінної, числові та функціональні ряди.
На заняттях розглядатимуться питання історичного розвитку математичних знань та парадигм, використання наукових фактів і методів математичного аналізу у практиці навчання математики в закладах загальної середньої освіти.
- Course creator: Оксана Федуник-Яремчук
Дисципліна «Математичний аналіз ІІ» належить до
переліку обов’язкових навчальних дисциплін, забезпечує професійний розвиток
бакалавра та спрямована на формування в майбутнього фахівця основних понять,
теоретичних положень і методів математичного аналізу та вміння застосувати їх
до розв’язання прикладних задач.
У курсі «Математичний аналіз ІІ» вивчаються такі розділи математичного аналізу: метричні простори; диференціальне числення функцій багатьох змінних; інтеграли, що залежать від параметра; інтегральне числення функцій багатьох змінних; потужність множин, множини на числовій прямій; функції обмеженої варіації та інтеграл Стілтьєса; міра Лебега, інтеграл Лебега; ряди Фур’є, інтеграл та перетворення Фур’є.
- Course creator: Оксана Федуник-Яремчук
Вивчення нормативної навчальної дисципліни «Методика навчання математики в закладах середньої освіти» здійснюється відповідно до освітньо-професійної програми «Середня освіта (Математика)» підготовки магістрів за спеціальністю 014 Середня освіта (Математика). Дисципліна відноситься до циклу дисциплін професійної підготовки і є компонентою нормативних навчальних дисциплін. Предметом вивчення навчальної дисципліни є зміст і структура математики у закладах середньої освіти та дидактичні інструменти навчання, розвитку й виховання студентів у процесі формування їхніх математичних компетенцій.
- Manager: Світлана Гембарська
- Course creator: Тетяна Володимирівна Волошина
- Course creator: Світлана Гембарська