Методика навчання інформатики у ЗСО

Методологія та організація наукових досліджень з теорії та методики навчання інформатики

У курсі «Основи об’єктно-орієнтованого програмування в шкільному курсі інформатики» розглядаються основні фундаментальні принципи аспектів об’єктно орієнтовного навчання (ООП) у контексті шкільного курсу інформатики.

Формується набуття практичних навичок роботи з середовищем об’єктно орієнтовного наочного (візуального) програмування Scratch та мови програмування Python

Переддипломна практика є завершальним етапом програми підготовки здобувачів освіти за другим (магстерським) рівнем.

Під час проходження практики студент повинен виконати самостійне наукове дослідження, творчо застосовуючи теоретичні знання, набуті під час навчання, для вирішення широкого кола завдань забезпечення інформатизації навчального процесу.

Інформаційно-аналітичні матеріали практики складають основу магістерської роботи.

Мета навчальної дисципліни: вивчення сучасних теоретичних, методичних і програмних основ розробки інформаційних систем (ІС) та систем програмування (СП)

Технологія навчання ком.наук у ЗВО . с. -

Мета курсу : формування у студентів системи знань, умінь та навичок, необхідних для ефективного використання сучасних інформаційних технологій у своїй майбутній професійній діяльності, для управління навчальним процесом, для формування елементів інформаційної та загальної культури студентів.